November 8, 2009

~Negeri Sembilan Menang:Aidil&Zaquan Tercedera~

Negeri Sembilan monang bosar...
padan muko si Merah yo...
3-1...

ramalan hanya tinggal ramalan....
Rusa menang dengan penuh BERMARUAH...

cumanya masa akan DATANG....
Tolong BERADAB sopan ye....

tak PERLU buang sampah, tak yah BAKAR, tak perlu CEDERAkan orang ye...
kan kalah MENANG adat pertandingan....

kita sedih dan kesian kat pemain PUJAAn....
Aidil Zafuan dengan Zaquan Adha....
TERCEDERA..
cepat SEMBUH ye....

p/s:cayala RUSA,,,,MANTOP!!!!

3 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

hoye2!
suke sgt n9 menang..

mmg menyampah gile jim tgok mlm td bile owg duk bling mercun..masing2 cam dh xbertamadun..GLABAH je!

Tunjuk Bintang said...

aq ni x sokong mana2 pihak, yang menang tahniah yang kalah cuba lagi. tapi x elok la orang klate wat onar dalam pertandingan berprestij tu. kater nyer... 85000 tiket habis dijual rupanya2 nak tengok stadium kena bakar, baling mercun, gadoh, pecah kete, mengganas kat FRU, ntah apa2 lah they all tu. memalukan sangat! bukan apa? kos nak baiki stadium tu lebih mahal dari tiket yang berharga RM20 tu. kesian aq tengok sorang mamat tu kena baling dengan botol air warna hijau masa tengah padamkan api. dan yang paling x bermaruah nyer, selepas gol ke2 n9 tempat duduk baju merah sudah kosong. tolonglah menjadikan aktiviti sukan sevagai riadah yang terbaik dan salah satu medan mengukuhkan silaturahim. akhir kata, kampung terbakar nampak api, hati terbakar siapa yang tahu. sekian dari saya, melaporkan untuk tom tom bak...

------ said...

heehe mak aih post cam gay je bro hehehe