November 12, 2009

~geng SEDUT:berSABARlah~

~GENG SEDUTku~
berSABARlah Ada, Kama dan Nora...
dugaan untuk KITA sangat BESARkan....
banyak sangat RINTANGAN untuk kita SELESAIkan pengajian SARJANA nie....
aku RASA dah tak TAHAN dah sebenarnya....
tapi korunklah kekuatan aku....
terima kasih SEDUTians....

OH my DIOR banyak sungguh PROBLEMOnya....
MESIN rosakla....
SENIOR sabotajlah....
CHEMICALS xsampailah....
RADAS/BIKAR hilanglah....

isyhhh macam-macamlah....MENCI!!!!

TAPI kita tetap HAPPYkan....
kita atasi MASALAH bersama....
dan hari-hari kita tetap dengan SENYUMAN....
paling penting DR.ZAZALI sayang kita....
chewahhhh.....dia selalu bantu kitakan....OH my COACH!!!!

aku harap KITA dapat selesaikan SECEPAT mungkin....
aku berDOA semoga kita BERJAYA....amin
bukan mudah jalan untuk KITA....apapun kita kena REDHA ketentuanNYA....
apa yang PASTI kita TETAP kena berusaha....
GIGIH demi masa depan anak-anak kita....
aku SAYANG sangat kat KORUNK...


p/s:TOLONG basuh sinki LAB....apa kena mengena nie????

2 comments:

kama said...

ape kene mengena anak2 dgn sinki ni?

aku pon stress sbnrnye
jom sushi!!
(lagi xde kene mengena)

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

hahahah.....sinki tue bukan aku je ke yang selalu basuh...hahahahah....

jom yee mee.....