November 9, 2009

~Video Nyanyianku~Semua Untuk Cinta~


Tak de MOOD nak tulis pape untuk hari ini....
kebusanan melampau...
aku pun kurang SIHAT....
jadi aku post Video aku NYANYI....dengarla walaupun HARUK....
Video nie masa aku nyanyi kat Redbox hri Khamis lepas....
aku post nie untuk teman aku di Jakarta
Atta Chukie...lagu untuk kamu...

7 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

hey, suara kamu boleh tahan. sedap! =)

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

anuar thnx...biasa aja...

Duke Luce Dell'amore said...

ADOI!!JELES2!
jim dah ade pesaing!

suara kamu sedap! yg penting feel kt muka tu..pastu style jac pun ade ngan mic yg sgt jauh!kmain lg!

sape pun yg dgr leh cair ni..mleleh...BRAVO!

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

duke...nanti kita karaoke sama2 k....
fird memang akak jac pown..kahkahkahkah....cumanya versi org kulit putih bak kata kawan2 ku...kahkahkahkah....

feel muka jawapannya harus...

Duke Luce Dell'amore said...

karaoke sama?ok jeh!
nnt set time.. :)

Dr. Darren said...

wah. not bad. kalau masuk trainin vocal mesti dah leh wat album dah. ;)

Iskandar said...

ermmm..suaranya sedap. ;-)