November 7, 2009

Piala Malaysia: Negeri Sembilan VS Kelantan

VS


Piala Malaysia 2009 bakal menemukan Negeri Sembilan dan Kelantan
pasti ramai penyokong Negeri Sembilan dan Kelantan tak sabar untuk menyaksikan perlawanan ini
Sebagai anak jati N9, Fird bangga N9 mampu ke peringkat akhir
ini merupakan satu pencapaian yang baik...
dan tak sabar melihat pasangan KEMBAR beraksi...
ZAQUAN ADHA dan AIDIL ZAFUAN
fird juga takkan terlepas peluang untuk menyaksikan perlawanan ini hanya di TV yer...

Media Malaysia meramalkan Kelantan bakal menJUARAi Piala Malaysia
dengan menganggap Negeri Sembilan sekadar pasukan UNDERDOG untuk pertandingan akhir ini....
tapi tidak mengapa, Fird tetap mendoakan yang TERBAIK buat N9...
Buat yang terBAIK pasukan bola Negeriku....

cumanya nak ingatkan pada pemain BOLA Kelantan...
Sila MATANG yer...
tak nak tragedi 4 April 2009...
HALIM NAPI.....penjaga gol KELANTAN....
kalo kalah nanti jangan main PUKUL je pasangan KEMBAR tu yerr...
dah KALAH buat cara KALAH...
gentleman!!!!
buat penyokong kedua-dua negeri...
jangan OVER...
kalo KALAH ke MENANG...
hadapi dengan SENYUMAN...
tak nak gaduh2 k...
kita dah BESAR...buat CARA orang BESAR...

p/s:pandai fird bagi nasihat...nasihat diri sendiri dulu....kahkahakah

4 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

xminat main bola..bebola jim minat r..hahaha..

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

wahhhh.....

Tunjuk Bintang said...

kalah menang adat pertandingan la bro. jangan plak datang kat stadium bawak kapak, pisau, parang, pedang segala yerk. kita mahukan sukan bukan mahukan perkara x sopan. x gitu fird?

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

memang adat...tapi kena adap kan...
sakit je tengok tadi...
penyokong buang sampah ke tengah padang....
bakar kerusi..
erh...tak fahamla....
pastu main kasar.....
lagi tak faham...
tahula kamu2 tekanan bila marah tapi etika diri kena jaga kan....