November 11, 2009

ada aku KESAH kalo ko TERASA?????

Kenapa DATANG???

aku TAHU....

kau SINGGAH sebab kau NAK AMBIL TAHU tentang AKU....

walaupun kau CUBA-CUBA buat tak TAHU

So!!

aku tak suruh ko DATANG???

aku tak suruh ko BACA???

aku tak suruh ko TERASA???

aku tak suruh ko NANGIS???

aku tak suruh ko MARAH???

aku tulis apa yang aku mahu...

ikut SUKA HATI aku...


kau PERNAH pikir sebab APA yang ko datang???

kau PERNAH pikir sebab APA yang ko baca???

kau PERNAH pikir sebab APA yang ko terasa???

kau PERNAH pikir sebab APA yang ko nangis???

kau PERNAH pikir sebab APA yang ko marah???

KAU pikir dulu APA yang buat sampai aku TERASA....

baru BOLEH kau nak TERASA....



YANG PENTING!

ada aku KESAH kalo ko TERASA????

3 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

adoi...sabar2..
klu fird ade kt ngan jim ni,leh jim simbah ngan ais kosong..kasi sejuk skit bdn dan hati tu..
xpun,rendam dlm besen je...ngee..

Guwau je! :)

takot jim baca bile fird ngamok2 ni..
tak CUN r camni..

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

ok2....dah reda dah ni...
dah kontrol ayu balik...

hehehehehhee....

jejaka anggun said...

a ah... aku pun x kesah!!!