June 22, 2009

Semalam beli BEG PADINI~~


Suka sangat beg tue...
dah lama idamkan...
memangla besarkan..
tapi fird rasa sesuwai untuk fird..
ye lah, boleh letak laptop, dua botol air yang fird selalu bawak...
notes...ngan diari pun boleh bawak masuk...
nasib org je tak leh bawak masuk...
hehehehe...
kalo boleh nak jugak bawak org masuk beg....heheheh
tapi kawan fird cakap macam perempuan punya beg...
tapi tak kisah la mulut orang~~ada aku kesah???
fird cuma nak penuhi kepuasan diri sendiri....
p/s:ikut kata hati..bukannya salah kalo mengikut kehendak diri...tak salah kan..yang penting!!ada aku kesah???

2 comments:

ada_hairuni said...

ko nak bawak orang dlm beg tu? hmm.. mungkin aku boleh. hihi..

Ahmad Firdaus Haikal Arham said...

ko erhh...esok cuba k....