November 5, 2009

~YA!!!Saya KUAT Cemburu dan Saya KUAT xxx~

Tengok kening Fird...
bercantumkan???

baru je tadi seorang kenalan baru dari YM
menegur tentang KENING Fird....

katanya:

"Kening berCANTUM, kesian kekasih u nanti, KUAT Cemburu!"

aku jawab:

"Ya!!Saya KUAT Cemburu dan Saya KUAT xxx juga, kesiankan DIA"

dia terus DIAM dan kami tidak berCHATING lagi...

p/s:memang itu kebenarannya, aku hanya katakan yang benar, benar belaka.....

8 comments:

-yen- said...

ader lg satu fakta len...orang kate orang yg kening bercantum tu cepat kawen...

Tunjuk Bintang said...

ish.. ader plak ckp kuat xxx.. kadang2 ader orang yang xleh dengar benda2 cam2 coz mungkin malu or x sesuai untuk dibincangkan... next time cover2 la sikit.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kamu sgt berterus terang...

huhu...

mmg org yg kening lebat kuat cmburu..

hehe...

org kata kening bercantum kawen dgn org dekat.. kih3...

xtahu la kebenarannya..

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

ok tunjuk bintang...mungkin kna berhati2 lepas nie....
mulut cabul pulak hari nie...hahahah

yen:cepat kawin?hahahahahahah, tak kowt...

gadis kampung:org dekat ye...macam jauh aja ni...

pisey said...

haha.
aku cukup tak suka fakta2 gini.

la la la.

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

ye ke cik pisang....
heheheh

Duke Luce Dell'amore said...

HAHAHA..Xleh blah r fird ni!sensitif isu tau ni..

pape pun jim agree!sbb kening jim pun bercantum gak..just xsetebal kening kamu..hikhikhik..

so,maybe kamu lebih cemburu dr jim kot?kikiki..

FiQ OnLinE said...

Orang tua tua dulu bagitahu, kalau kenang bercantum, orang kata orang itu kaki menipu orang dan tidak boleh di percayai.. WAKAKAKKA

cuba ko cari dalam internet pasal kening bercantum..