December 11, 2009

tiada BEZA????ada....meh sini saya TUNJUKkan....



ramai orang tak perasan perubahan pada gambar untuk entry sebelum...sebenarnya dua gambar tersebut 
adalah gambar baru untuk imej baru...
salah Fird jugak sebab letak warna gambar yang berbeza...
menampakan yang lama dan yang baru...
tapi takpe....ada gambar yang lebih jelas untuk dipamerkan untuk kalian...


sebelum nie...sapa yang kenal fird luar dari alam maya nie...mereka tahu yang fird kurang berfesyen di rambut...sebabnya malas....hahahah....
sebelum berambut fird botak masa bulan puasa yang lepas....
dan rambut yang ada hanya fird sisirkan ketepi ajo...
malas mahu bergaya...
rambut fird tebal dan kembang...
makanya bile rambut sisir ketepi dan kembang...nampak sangat tak elok yer...
kelihatan sungguh HODOH yer...


makanya fird cuba memotong dan menggayakan rambut...
ni juga disebabkan buku remaja...
sebabnya horoskop fird suh fird lebih bergaya  sikit....
dan bila sudah bergaya dengan ime rambut yang baru nie...ramai pulak yang cakap cantik dan tanya kat ne fird buat....
tengtengteng...memang kelasss tempatnya...


sebelum nie fird hanya potong rambut kat kedai2 mata sepet je...
tapi kali ni fird cuba di kedai anak melayu kita sendiri
bangga dapat potong dkt sini...


nama kedai ni pown nice tau...
HAIRKUNST yang bermaksud rambut seni....KUNST bermaksud ART
pemilik kedai ni namanya agak keJAWAan sikit yerrr...
BAMBANG SOTETO
jangan silap...dia anak Malaysia yerr....orang melayu kita...
hairkunst pernah mendapat gelaran 
the BEST Deep Cleansing Treat for Hair for 2009 


Bambang juga adalah anak melayu pertama yang telah terpilih dan mewakili hairstylish Asia Pacific oleh Schwarzkopf untuk menjadi trainer untuk beberapa negara seperti Jepun,China,Brunei, India dan beberapa negara lagi..
(macamtulah...nak tahu lanjut tanya dia k...sya pown kureng paham, tapi gitewlah alkisahnya)heheh....


Hairkunst jugak pernah menaja AF6 dan AF7
rancangan di remaja tv3...
dan ramai artis Malaysia yang datang gak...
seperti Sherry Ibrahim, Mas Idayu, Farah AF2, Izz OIAM, Zahida Rafik, Amy Mastura, Liyana Jasmay, Juliana Evans..
awek aku pown ada gak...Fazura (pisau CUKUR yang CHUMEL itew)...


so,jomlah datang ke hairkunst untuk mencantikkan rambut anda..
kita tolonglah anak melayu kita nie kan...
kedai Hairkunst kat the Curve, 2nd floor, Asian Courtyard, damansara..
no fon 0377105585
harga dia sangat berpatutan...
dan sangat berpuas hati...sangat OK!!!
rugi kalau tak mencuba....


boleh layari untuk maklumat lanjut:





13 comments:

yoe said...

wow...buat hairstyle ngan bambang tuh..... best giler!!

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

hairstyle wat ngan faris lah yoe...wat kat kedai bambang....

sasha* said...

teringin nk bwk tunag gi buat rambut sume.tp dia jenis pakai cap je haha

jejaka anggun said...

wah... patut ah nampak cam artis.

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

sasha:
bawaklah...
diaorg nice taw...diorng akan bagi kita idea untuk rmbut kita...mesti tunang u akan lebih hensem nanti

jejakaanggun:
jgn cakap macamtu...malu i taw...hahahahahah

Duke Luce Dell'amore said...

wah!
siap wat promosi kt blog lg ni..
sure ade komisen ni?hihihi..

Lady Fyza ;) said...

huhu, suke imej baru tu :)

stylo.

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

duke:
hehhehe...
mana ada komisen...entr ikhlas...hehehhehe

lady fyza:
thnx....sya pown suka imej nie...

chokio_nia said...

potong sniri je rabut..pakai tudung..bukan org nmpk..haha..okeh..tpu..aku g kedai mate sepet gak..amoi comei2..=)

hans said...

hahaha
sah tension aku dgn arief kata tak ada beza sampai wat entry nih
ekekkeke

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

chokio:
ka sini ramai gak taw org melayu yang chumey.....heheheheh

hans:
ye ke?ko cakap macamtu ke?????hahahahahahahahahahahah......

GhOsToNe said...

okeyh...

gambar baru lagieyh okeyh!

a Y u said...

ecem2..hehehe..