December 9, 2009

~Lama Menyepi dan Tampil Imej Baru~



hye rakan-rakan BLOGGER...
salam ketemu buat kalian semua...
dah lama Fird menyepikan dirikan...
bukan merajuk taw tapi hanya merehatkan diri untuk beberapa hari...
rindu sangat kat kamoo semua...
korunk rindu kat fird...rindukan...please cakap rindu...
hahahahahhahahahahahahhaahahahahah
rindu nak baca blog korunk...
dan paling penting rindu jugak nak main klik-klik ngan anda semua...


baru-baru ni fird berkesempatan untuk gunting rambut...
dan kini fird tampil dengan imej yang lebih segar...
serta membawa semangat BARU...
untuk meneruskan perjuangan menghabiskan tahun 2009 dengan gembira...
habis sudah episod luka,suka dll...dan kita buka lembaran baru...huhu...


makanya,nantikan entry akan datang tentang kesah azam 2009 samada gagal dan berjaya...
nak kena muhasabah diri ni...
dan wishlist untuk 2010 beserta azam....
nantikan...

19 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

jim plak yg rs berbunga2 happy bile tau u nk bina hidup baru!smangat baru biasanya mampu merubah sikap kite tau!gudluck fird!

btw,i like ur new hair do..look smart!

FaizalSulaiman said...

semangat baru+ wajah baru=smart!
keep on working till the end of 2009 ye fird!

ai@reel said...

smart

moga wajah dan azam baru buat kamu lebih matang dalam mengharungi kehidupan yg bergelora

go boy bo boy

Ini Blog AnakPakWahab said...

I like your new hair! =)

GhOsToNe said...

wah...

bagus2..

masih brsmgat mahu mghabiskan sisa2 2009...

jejaka anggun said...

selamat berwajah baru...

Lady Fyza ;) said...

huk2, yeah, kita bakal buke lmbaran baru, year 2010. ;)

yuyuEyuliAnayusOf said...

nmpk ensem ngn rambt bru..
eppy new year.. :)

Am Sya said...

azam baru~

gaya baru~

berjiwa baru~~huhu

Arief Arf said...

lame menyepi,
gi potong rambut rupenye..
haha

tapi nampak cam lebih kurang sama je?
haha

X)

y a n a ツ said...

yna da letak da slogan 2.
yna ltak " dulu, kini & selamanye"
bley ke?

klu xbley, yna nk letak. . .
"kebahagiaan milik kami"
;DD

nice new hair!
;))

Dak Wan said...

Smart bro! Tu je teman boleh cakap.

she said...

saje je nak tiru edward cullen kan???
(>.<)
hahahhahha

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

jim:
thnx...tak de lagi muke skema kan...

faizal:
thnx yerr

aireel:
bergelora sungguh 2009 ini...huhuhu

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

anak pak wahab:
thnx yerr...

ghostone:
semngat tetap semangat...

jejaka anggunL:
thnx....

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

lady fyza:
ayuh mulakan dengan cemeralng yukkk

am sya:
semua baru....kekasih baru juga...

arief:
dulu rambut aku belah tepi je la...skang dah cacak2 sikit...

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

yana:bleh je....

dak wan:
thns dak wan...

she:
kan...heheheheheh

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

yuyu:
eppy new year too...

hans said...

sama jer rambut?
hehehe
okay
hensem dah lah tu
teruskan azam anda