November 20, 2009

NAFSU>NAFSU>NAFSU



Tengok gambaq kat atas ni...
nie kononnya Fird sedang menolak batuan keras KLCC ini...
namun mampukah KLCC ini bergegar dek tangan kecilku ini...
pastilah jawapannya TIDAKKAN....
masakan orang kerdil macam aku nak tolak bangunan bosar seperti KLCC...
tapi tak nak cite pasal macamne cara nak tolak KLCC
tapi nak cite tentang Godaan NAFSU dan mampukah MENEPISnya...


akhir-akhir ini banyak godaan NAFSU...
sangat banyak.....terlalu banyak makhluk berTANDUK mengganggu Fird...
Fuhhh...makin ditepis...makin banyak pulak yang menggoda dan menggoncang benteng IMAN...


mungkin ini DUGAAN dan COBAAN buat Fird kowt...
makin MENGELAKKAN semakin MENGGALAKKAN... 
mohon di pohon PERLINDUNGAN dan dimaafkan oleh Tuhan...


p/s: doakan, AMIN...

16 comments:

Liyana said...

nice picture..semoga dijauhi dari godaan

«♪Ruff♪» said...

ngeee dasat lu bro...ngeee
pic neh cantek lor...

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

ruff...skang nie dah tahap phobia nie...huhuhuhu...ketakutan akibat nafsu....

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

liyana thnx k....

jejaka anggun said...

mambang mana yg mengganggu mu itu?


cobaa-an.......

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

mambang yang sakit bila dipandang....hehheheheh

macamne tue...heheheh

Duke Luce Dell'amore said...

godaan nafsu adelah dugaan pling berat utk setiap manusia hadapi..

siapa yg berjaya melawan kehendak nafsu,dia tergolong dlm golongan manusia yg berjihad!

(tetiba plak jd ustaz!)

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

wah jim...kelaszzz.....

thnx atas nasihat mu ituw....

Budak Malu818 said...

huk2..
kuatnye,cik abg ney..
smpai bleh tolak klcc..
hehehe..

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

TAK KUAT MANA....BIASA2 AJA...HEHEHHEHE

Melz said...

hoho picture yang bersahaja namun ada maksud tersirat ;)

nice entry bro , orang yang selalu mengajak kita ke jalan hitam lagi banyak dari jalan puteh ;)

Namun jika ada orang mengajak kita ke jalan putih , mesti kita berasa seperti janggal dan ragu2 untuk ikut :)

dunia dah berubah

am i right :D

Mr. Cuz said...

nice pose ha..huhu
godaan yg mcm mne tu bro??godaan ni bnyak gk..huhu

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

melz:betul betul betul....

bila jalan hitam, kita rasa nak cuba je...bila jalan putih,kita rasa malas dan perasaan ragu membelenggu....

chokio_nia said...

gamba ko pon tak kurang menggoda..okeh2..kidding...

istighfar le byk2..tu je mampu aku ckp..

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

mr. cuz...

fuh malu untuk diceritakan....

nafsu makan la...
nafsu berbelanja la...
nafsu tut la...
dan nafsu yang pelbagai lagi....

COBAan betulllll.....

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

chokio_nia...menggoda ke?hahahahah....adala sikit kowt...mat romeo kan....