July 5, 2009

Fird Mencari Chenta~~~

Fird mencari CHENTA….

Setengah tahun 2009 telah berlalu….

Antara azam Fird adalah untuk mendapatkan CHENTA….

Tapi Fird belum temui CHENTA itu….

Orang kata jangan mencari!!!katanya CHENTA akan datang sendiri….

Tapi sampai bila nak tunggu CHENTA…

Sebabnya tak datang-datang pun CHENTA tersebut….

Banyak kali mencuba, tapi tak pernah CHENTA melekat….

Yang Fird CHENTA, Fird pulak bertepuk sebelah tangan….

Yang Fird tak CHENTA, datang menyerah diri tapi bermasalah perilaku diri….

Kawan Fird cakap:”Kau terlalu memilih CHENTA!!!”….

Bukan CHENTA itu perlu kita pilih yang secocok….itu jawapan Fird….

Mungkin belum ada jodoh Fird dengan CHENTA….

Mungkin usia Fird terlalu muda untuk berCHENTA….

Mungkin Fird memang ditakdirkan tidak berCHENTA….

Pasrah je larh dengan CHENTA….


p/s:pesan kawan fird:"Fird, chenta tidak semestinya memiliki tetapi jika chenta itu bisa saja kau miliki, jangan pula kau biarkan ia pergi"......OH! chenta!! kemari padaku...aku memerlukanmu....macam desperate pulak BUNYINYA...tapi sebenarnya bukan desperate cuma perlukan chenta BAGI mengisi ruang hati saya ang kosong ini...



9 comments:

ordinary gal said...

hurm..kita senasib (chewah)
sumtimes life being so unfair to us. org lain senang je jumpe sum1. asal kite susah eh?

kadang2 kita rasa Chenta tu ade. tapi di pihak kita je. bukan di pihak yg lagi satu. mcm syok sendiri je.. it's very painful.. *sigh*

hurm..cinta ni tak kenal usia la Fird. kita berhak menikmati rasa chenta. mungkin satu hari nanti, at da rite tyme n place, chenta akn dtg pda kita..

Ahmad Firdaus Haikal Arham said...

hope kita dapat yang sesuwaikan,,,,harap sangat!!!!

..::mrsMeme::.. said...

jgn trlalu fikirkan cinta..

waduhh..

hahaha

cham's said...

life is easy and talk is cheap...so?

Anonymous said...

ye ke?
life is easy kerrr???
hidup cham yang senang je kot....
talk is cheap erhhh...
cakap jelah...takyah bayarkan...

adie said...

chita tu takkan datang sendiri kalau tak dicari

azrullokman said...

cinta?? pernah ada tp skang dh tiada...

~ yoe

AdiE said...

mmm...agree with adie..
cari la cinta...
ibarat mknn xkn masok sendr kat dlm mulut kalo tgnmu sendr x capai mknn tu n masokkn dlm mulut....

best of luck dude in searching 4 ur 'CHENTA'

Indera said...

agreed with ur quote "cinta tak semestinya memiliki".

cam aku, cinta itu akan datang sendiri tetapi haruslah mencari.

jodoh pertemuan di tgn Tuhan, kita hanya pasrah dan redha jer okay:-)

p/s--)aku pon lum temui cinta lagi.huhuhu