October 29, 2009

~I'm tHe LucKy 1~


Ku persembahkan satu CITA ku..
Setulus HATI hanyalah untukmu
dan ku lakukan SEMAMPU aku tuk menyayangimu
hingga kau merasa jadi PUJAAN ku
meski bercinta kadang tak INDAH
tapi tuk BUKTIkan kau yg terindah
dan kupastikan..i'm the lucky 1..
nikmati CINTA lebih dari segalanya....

JIWAku ini yg tak tersentuh
kini TERASA sejak bersamammu
berikan hangat hinggaku x MAMPU berjauh drmu
kerna kau yg bisa buatku BAHAGIA

MESKI bercinta kadang tak indah
tp tuk buktikan KAU yg terindah
dan ku pastikan i'm the lucky 1
nikmati cinta lebih dari SEGALAnya

caramu membuatku x berDAYA
hatiku pun RIBUT terjaga
kau ubah HIDUPku ini jadi sempurna

meski bercinta KADANG tak indah
tp TUK buktikan kau yg terindah
dan ku pastikan i'm the lucky 1
nikmati cinta LEBIH dari segalanya

p/s:SAYANG KAMOOO..........i'm THE LUCKY 1

3 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

AMBOI!AMBOI!AMBOI!

Romantik sungguh Cik Abg sowg ni!

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

Jim tibe nak rasa gembira bila dicintai...heheheh.....

JIm bila lagi na???

Duke Luce Dell'amore said...

hahaha..jim bile lg??ishq3..
dah nk msuk 2thn jim bersama "si dia" tau..

just sbln skali je jim akan citer pasal die..biasanya masa 14hb setiap bulan coz tarikh tu ade sejarah tersendiri utk kami..