October 8, 2009

Istajib Sahabat Terulung

Istajib adalah rakan terulung yang pernah Fird ada...
tempoh 6tahun persahabatan kami menyebabkan fird dan Istajib terlalu serasi...
Dari 7/72003 hinggalah kini kami masih lagi berkawan...
dialah kawan yang tahu segala-galanya tentang fird...
luar dalam fird...dialah orang pertama yang tahu....
dia jugalah penasihat utama fird...
walaupun fird selalu tak dengar nasihatnya...huhuhuhuhuhu....

Fird bersahabat dengan Istajib semasa di Asasi...
sehinggalah kami ambil master kami tetap bersama...
Fird bangga kawan ngan Istajib...setia katanya....
Seorang yang bijak...dinobatkan sebagai pelajar paling pandai di Universiti Malaya...
apabila mendapat anugerah diraja semasa kami konvokesyen...
tapi fird dapat tengok dia gembira dapat anugerah tu je...
fird kureng sikit kebijaksanaannya...hahahahah

susah nak cari sahabat yang baik macam dia...
kami jarang gaduh...
tapi penah perang 3bulan taw...tiga bulan jerhhh....
tapi masing2 dah masak dan tahu akan diri masing2...
makanya kalo terasa ke apa ke...juz buat bodoh je...
agaknya Istajib kot yang selalu beralah ngan fird...
yelah fird kan garang, degil, jalang dan macam-macam lagi...

tapi skang istajib dah duk jauh sikit dari Fird....kalo nak ke rumahnya kena berkereta.kalo berjalan kaki adalah 20minit....huhuhuhu....
so, dah duk membujang...jarangla dapat jumpa si Istajib nie...
huhuhu...sedeyh gak...dulu masa dia duk sekali ngan fird...fird selalu tinggalkan dia sebab ikutkan CHINTA....tapi skang aku kena tinggal...hahahahah...
tapi takpe...rasanya kami perlu jauh sikit kot...kalo tak sampai kawin nak duk umah sebelah2....bini kat umah...kiteorg kuar berdua jalan2....hahahahah....
itupun kalo kahwin nanti la...

papepun...best kawan ngan istajib....best best best...

p/s:Ista memang terrrrrrrrrrrrrrrrrBAEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEkkkkkk


2 comments:

ista said...

huhu...terkedu jap...
btw...semoga persahabatan berkekalan~

Ahmad Firdaus Haikal Arham said...

terkedu?hahahah....

yup...semoga kita terus kekal...