October 14, 2009

DIVA malas nak layan kerani CABUK tua yang SEWEL


~gambar hiasan~

DIVA malas layan sangat perangai HADIK-HADIK TOP yang bangkai wokey!!!!

alkisahnya bermula, ada seorang makwe yang kelihatan SEGAK BERGAYA katanya
tapi kantoi perempuan tak CUKUP DARA
SARAT pada baju, GELI pada muka
kerongsang BESAR macam DATIN KAYA
biar BERGAYA asalkan kering tak BERHARTA


makwe CEPAT TERASA sebab makwe nie dah TUA
selalu SAKIT tak sedar sudah banyak DOSA dikumpulkannya
kubur dah kata "SUDAH_SUDAH le"
jangan suka MENGATA
sebab kamu pun JAHAT juga
HARAMkan kita tapi HARAM lagi perangainya


makwe ni KERANI CABUK tapi GILA KUASA
Angkara membenci pada KITA katanya
nak hilangkan satu universiti dari PETA Malaysia
tak SEDAR ke universiti tue TERBAIK di MALAYSIA


makwe GELI pada kita tapi dia sebenarnya GILA
kata kita tak de RUPA
tapi DIA
CANTIK tapi HINA
nyesallah kita KENAL dia
sebabnya satu PENGHINAAN buat kita
kenal manusia yang suka DRAMA katanya
BAJET ratu walaupun kalah pertandingan gamaknya


makwe BANGKAI nie tak PUAS HATI dengan kita
benci ni tengok KITA sebab kita KATAkan dia
kita bukan mengata
kita cuma tanya sebab KESIAN kat dia
ada ke DUIT kome...tibe duk hotel katanya
kalo ada DUIT bagus le
sebab kat kemunting SESAT, teman yang bantu KOME
aik lupa ker?wanita bernama PAKWE!!!!


kita pernah SAYANG dia
terlalu SAYANG akhirnya memBENCI juga
akhirnya tercetus PERANG dunia
makanya berhati-hati dan berpada-pada
mungkin banyak lagi AGENDA negatifnya untuk KITA
KITA pasrah saja...melawan dengan PENA
kalo JUMPA depan MATA, tarik-tarik RAMBUTlah jawapannya.....

p/s:DIVA sangatkah KAU.....ko geli aku...geli lagi aku pada kamu......
wek wek wek....
biar panjang dan banyak entry untuk kita dari dia....kita BALAS satu saja....malas nak dah nak LAYAN dia....kalo dia lebih-lebih...kawan-kawan yang ado gambar sensorednya....MARI kita kuarkan GAMBAR dia itew...satu Malasyia nak tengok keseksian dia kan...



4 comments:

Anonymous said...

siapakah gambar hiasan itu? hehehe.. mcm kenal jer sialan ni! hehehe.

hehe! tp apa yg ko tulis sumer betul! kesian kan dia. yg kelakar part pakai keronsang besar tak hingat! bajet stylo tp dah mcm mak hayam yg sundal giler babi lah!

takpe beb! ko rilex jer! ko happy jer.. mesti dia tgh makan dalam ni=)

Perawan said...

kan...macam kenal anonymous atas ni,perawan kenal ke?opps...demo yang ada gambar si betina jantan tu kan!meletss sangat.

fird,meletop ayat, sabaq na.at least kamu berani je serang diakan.baguih2.

biarkan dia dengan caranya itu ye!

Tunjuk Bintang said...

kadang2 manusia boleh sabar untuk pertama kali nyer, masih bersabar untuk kedua kalinya, dan masih juga bersabar untuk kali ketiganya. untuk kali keempat memang tahap kesabaran akan meleztopssss.... masa study dulu aq der saorang member yang aq x sangka selama ini kemana sahaja pasti berdua, tapi akhirnya kami cam anjing n kucing. itukan lumrah manusia... so pandailah fird meleraikan kekusutan sebelum bangkai dimamah tanah.. katanya...

Cik Wanie said...

uish takut baca entri nie,
apapun bersabarlah ok.......

setiap perbuatan yg jahat itu,
akn dibalas ngn jahat juga,
ok;)