April 27, 2009

habis paper ketiga...

alhamdulillah....dah paper ketiga...betigu lama tak menulis...bukannya apa...malas nak menaip...kemalasan ini jugak disebabkan aku punyai hobi baru iaitu facebook yang membuatkan aku lebih fokus pada fb semata-mata.....

alhamdulillah aku dah selesaikan tiga paper...paper pertama bagi aku tergadak jugak aku.....terduduk dan termenung...apakah nasib aku..aku redha kalo diakdirkan untuk mengisi semula kekosongan subjek tersebut bagi sesi akan dtang...tapi aku masih berdoa untuk dijauhkan perkara tersebut....

paper kedua bagiku sempurna tapi masih ada cacat celanya.....disebabkan kurang membaca...penyesalan dan hampalah jawapan yang sesuai..

paper ketiga aku lebih bersungguh membaca...orang kata mudah...tapi tak semudah yang djangkakan...memang cabaran...aku baca berulang kali...tetap tak masuk otak...sakit hati je baca....tapi berkat doa dan yaasin pagi tadi...boleh jugakla aku jawab dengan puas hati..yang penting puas.....aku cakap ngan org apa yang kuar...sedangkan firasat aku je...tapi aku tak baca sangat pun bab yang aku cakap kat orang...hahahah...apalah aku ni....

No comments: