February 3, 2009

mencipta keyakinan...

Semakin hari keyakinan aku semakin hilang...entah mengapa...aku menjadi takut, cemas dan sedih.....kadangkala aku bertanya pada diri sendiri...mengapa aku yang dipilih menerima cubaan dan dugaan ini....aku sendiri tak tahu mengapa dan kenapa?aku tahu aku tak mampu melawan segala kehendak dan takdir tuhan yang maha esa....dan aku juga tahu bahawa ini semua akan membuatkan aku lebih tabah dan berusaha untuk membetulkan diri sendiri....tapi mengapa musibah demi musibah ini terus melanda...penceritaan 2008 yang penuh dengan rintangan yang terpaksa aku hadapi diteruskan lagi pada awal tahun 2009....

aku cuba mencipta keyakinan hati, namun disebaliknya ada kesedihan....
aku cuba mencipta keyakinan diri, namun disebaliknya ada kedukaan....
aku tetap cuba dan mencuba mencipta keyakinan....
Namun mampukah aku?

No comments: