January 24, 2009

Perniagaan aku........


Alhamdulillah...semuanya berjalan lancar....perniagaan jga semakin rancak...setiap hari aku ada pulangan yang memuaskan......aku mesti lebih maju dalam HERBALIFE ini......yang membuatkan aku ingin berkecimpung dalam perniagaan ini sebab aku sendiri dapat mengurangkan berak badan dalam 2minggu turun sebanyak 5kg......alhamdulillah....


ada yang tahu dan ada yang tak tahu pasal herbalife ni......macamni.....herbalife ni adalah produk kesihatan yang bagus untuk sistem badan kita.......dia membersihkan segala toksik yang ada dalam badan...kemudiannya dia meng"adsorp" segala nutrien ke dalam badan....dan akhir sekali dia meng"generate" sel-sel sihat.......


antara produknya seperti dlm gambar ni.....harga yang ditawarkan juga berpatutan.......
Plan A:RM280 (2Formula1 Shake+Shaker)
Plan B:RM511 (2Formula1 Shake 550g +Herba Tea 100g+Shaker)
Plan C:RM611 (2 Formula1 Shake 550g +Protein Powder+Herba Tea 100g+Shaker)
Jika anda semua ingin mencuba...hubungi saya......huhuhuhu.....

No comments: